Spēle rotaļīgā veidā spēlētāju ierauj piedzīvojumā un zinātnes aizkulisēs. Galda spēle ļauj iepazīt pētniecības procesa un izpētes pamatus, sākot ar idejas radīšanu līdz pētījuma prezentēšanai konferencē. Spēles dalībnieki iedziļinoties spēles gaitā spēs paralēli izzināt sabiedrības iesaistīšanas iespējas pētniecībā. Praktiskie uzdevumi dos iespēju pamēģināt iejusties zinātnieka ādā! Esi azartisks un izmēģini, lai noskaidrotu vai esi pētnieks! Spēlē un to noskaidro! Pasākumā dalībnieki tiks iepazīstināti arī ar projektu LibOCS.
Vieta: LU Zinātņu māja, 8.st. 802. auditorijā (Jelgavas ielā 3, Rīga)
Datums: Trešdienā, 19. aprīlī
Laiks: plkst. 15.00 un 16.00 (vienas spēles ilgums ~ 45 min)
Vietu skaits ierobežots.
Pasākuma organizatori veic personas datu apstrādi tikai pasākuma organizēšanas nolūkā. Savāktie dati tiks dzēsti uzreiz pēc pasākuma. Pasākumā tiks fortogrāfēts.
Kontaktinformācija:
Latvijas Universitātes Bibliotēka
Gita Rozenberga
e-pasts: gita.rozenberga[@]lu.lv